01
මල ගැන බලා ජීවිත තතු දකින විට
සිහි කල යුතුයි එහි ලක්ෂණ සුවඳ වට
කොහි සිට ගෙනාවද ලක්ෂණ මලෙහි පිට
කැකුලේ නොමැත තිබුනේ පසු ගමන කට
02
ආ තැන නොමැත නැත මල පසු පස යන්නේ
සුපිපුන කලට පමණයි හැඩ එහි වන්නේ
සුවඳද නොමැත පරවන පසුපස යන්නේ
උපතත් මරණයත් පිපි මලෙහිම වන්නෙ
03
කැකුලෙහි නොමැත ලස්සන එම මලෙහි වෙත
හේතුවෙ ඵලය ලෙස පිපි විට පහල වෙත
නොනැසෙන හේතුවක් කිසිවක උරුම නැත
හේතුවේ ඵලය ලෙස සැම දෙය පෙනෙනු ඇත
04
ලෝකය ලස්සනයි සුවඳයි කියන්නේ
රස පහසයි කියමින් එහි ඇලෙන්නේ
හේතුව නැගී ගඟ දිය ලෙස ඇදෙන්නේ
පරඩැල් විලසමයි ඇදි ඇදි ගිලෙන්නේ
05
ලෝකෙන් මතුව ලෝ කුහරෙම පස්වෙනවා
අතරේ විපරිනාමය ලොව දිස් වෙනවා
මේවා තිර දෙයයි ලෝ සත රැවටෙනවා
අල්ලා ගන්නට ගොස් දුක්කඳ විදවනවා
06
නිසරුව වෙනස බුදු මඟ යන අයට පෙනේ
අල්ලන දෙයක් නැති බව නුවණැසට දැනේ
අතහැර දමන විට නිදහස් සුවය ගෙනේ
නිවනින් මෙපිට හිත නැති තැන මුනිඳු පෙනේ
07
රූපෙන් නොවෙයි දැන් මුනිරජ දකින්නේ
නුවණින් මුහුකුරා මහ පැණ වැඩෙන්නේ
අතහැර නිවුන විට භව මග නොවන්නේ
මග දුන් බුදු පියා නුවණයි පෙනෙන්නේ
08
මේ බුදු මගින් සත දුක් ගිනි නිවාවා
බව දුක් දුරැර සැනසුම මග දකීවා
විදසුන් නුවණ සැම හදකම නැගේවා
නිවනට උප නිසය පිදුමෙන් ලැබේවා
පූජේමි බුද්ධං කුසුමේන නේන
පුඤ්ඤෙන මෙතෙන ලබාමි මොක්ඛං
පුප්ඵං මිලායාති යථා ඉධංමෙ
කායො තථා යාති විනාස භාවං
පූජේමි බුද්ධං කුසුමේන නේන
පුඤ්ඤෙන මෙතෙන ලබාමි මොක්ඛං
පුප්ඵං මිලායාති යථා ඉධංමෙ
කායො තථා යාති විනාස භාවං
පූජේමි බුද්ධං කුසුමේන නේන
පුඤ්ඤෙන මෙතෙන ලබාමි මොක්ඛං
පුප්ඵං මිලායාති යථා ඉධංමෙ
කායො තථා යාති විනාස භාවං
පූජේමි බුද්ධං කුසුම මාලානි මේන
පුඤ්ඤෙන මෙතෙන ලබාම මොක්ඛං
පුප්ඵං මිලායාති යථා ඉදංමේ
කායෝ තථා යාති විනාස භාවං
සාධු! සාධු!! සාධු!!
0 comments:
Post a Comment